Aashiqui 2 izle 720p Türkçe Altyazılı HD

Önceki Film <<
Sonraki Film >>
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Aashiqui 2 izle 720p Türkçe Altyazılı HD” filminde 24 Yorum bulunuyor.
  1. sultan - 1 sene önce demiş ki:

    hintlilerden izlediğim en iyi aşk filmi 4 kere izledim her izlediğim de bir kez daha ağladım

  2. fatma - 1 sene önce demiş ki:

    Ben bu filmi çok merak ediyorum ama açılmıyor yaaa off

  3. akçiçek - 1 sene önce demiş ki:

    Bu filmi çok öneriyorlar ama bütün siteler arızalı offfffff

  4. remss - 1 sene önce demiş ki:

    mükemmel ötesi

  5. esra - 10 ay önce demiş ki:

    Aşkı çok iyi anlatmışlar cok guzel film tavsiye ederim

  6. helal - 8 ay önce demiş ki:

    izlenir kesinlikleeeee

  7. FullFilmvakti - 6 ay önce demiş ki:

    Linkler GÜncellenmişir ve alternatif playerler eklenmiştir.

  8. derdo - 6 ay önce demiş ki:

    Mükemmel ötesi arkadaşlar yaa

  9. defne - 6 ay önce demiş ki:

    Ağlamamak eldemi arkadaş yaaaa Mükemmel ötesi sadece onu söyliyebilirim Film izlede gör

  10. sefa - 6 ay önce demiş ki:

    Mükeeemmmeell bir film izleyin arkadaşlar ağlattı beni ama olsun

  11. anlayan - 5 ay önce demiş ki:

    Aşk arıyanlara gelsin diyorum o kadar net

  12. Meriç - 5 ay önce demiş ki:

    teşkrler

  13. FullFilmvakti - 5 ay önce demiş ki:

    Yorumlarınız için Teşekkürler

  14. Afga - 5 ay önce demiş ki:

    güzelmiş tşkler

  15. Emirgan - 5 ay önce demiş ki:

    herkese selam olsun güzel filmdi

  16. Toprak - 5 ay önce demiş ki:

    Film hoşuma gitti yinede izlenir.

  17. Cem - 5 ay önce demiş ki:

    güzeldi sagoln

  18. Berkay - 5 ay önce demiş ki:

    Teşekkürler admin iyisin yine.

  19. Kutay - 5 ay önce demiş ki:

    Çalışma iyiymiş

  20. begüm - 5 ay önce demiş ki:

    hayatım da gördüğüm en saçma film sonu iğrenç ötesi resmen gül gibi çocuğu öldürdüler..
    izlemeyin değmez…

    • Hakann - 4 ay önce demiş ki:

      Begüm sunu anlamadım hint filminin en güzel aşk filmie sacma diyorsun ama film bana göre izlemeyen üzülür mükemmel ötesi aşk filmi ve tum hi ho şatkısının hindistandaen iyi müzik secilmesine neden oldu

    • Miray - 3 ay önce demiş ki:

      Bence en saçma sensin bacım sen ne anlarsın film ruhundan

  21. eyup - 2 ay önce demiş ki:

    lan fılm sonu boyle mı bıter yonetmen yapacagın SONun allah belasını versın

  22. Emre - 1 ay önce demiş ki:

    bu filme saçma diyen film izlemesin birdaha …5 kez izledim çok güzel çok